9گام طلایی برای جذب مشتری
1) برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مشتری قدیمی غافل نشوید
اگر چه جذب مشتری جدید کاری جذاب است ولی اگر مشتری قدیمی چنین بپندارد که اهمیت خود را از دست داده است از شما دور خواهد شد .
۲) پس از بروز مساله (از نظر ارتباط با مشتری) هر چه سریع تر آن را حل کنید
افزایش بازدهی مدیریت
نیروی مدیریت مهمترین منبع یک سازمان است . اگر این منبع همزمان صرف بهره برداری از فرصتهای متعدد و گوناگون شود ، حتی بهترین راهبردها هم به سختی امکان اجراء شدن ، خواهند داشت . یکی از دشوارترین وظایف مدیریت ، قراردادن خود و سازمان در مسیر «راهبرد صحیح» است .
ارباب زمستان
زمستان پوستین افزود بر تن کدخدایان را
ولیکن پوست خواهد کند ما یک لا قبایان را
ره ماتم سرای ما ندانم از که می پرسد
زمستانی که نشناسد در دولت سرایان را
راز خوشبختی بشر
بـاورت مـیـشـه انسان
داری راز خوشبختی رو میخونی
چیزی که هـمه آرزوش رو دارنـد
بدون شک اولین پاسخ خدا به معمای راز خوشبختی بشر
در افسانه ای قدیمی که حامل پیام مـهـم خداست ، پنهان شده است
هـنـوز در دنیای مدرن وقـتی فرزندان آدم به میوه ممنوعه اطرافـشان نزدیک می شوند ، مجازاتی از همون جنـس مجازات پدر ، اون ها رو از کرده خود پشیمان می کـنـه
هنر معمولي بودن
معمولی بودن در زندگی، میتواند سخت ترین وضعیت ممکن باشد. مثلا:
شاگرد معمولی بودن. قیافه معمولی داشتن. دونده معمولی بودن، نقاش معمولی بودن، دانشجوی معمولی بودن، نویسنده معمولی بودن، معمولی ساز زدن و معمولی رقصیدن و معمولی جشن عروسی بر پاکردن، معمولی مهمانی دادن، فرزند معمولی داشتن و دوست معمولی پیداکردن!